Laatste onderwerpen
» Instappen voor Vraag en Antwoord
di 16 dec 2014 - 10:37 van Adormine

» Nog eens de Aimee Symboolkaarten
di 14 jan 2014 - 13:39 van Adormine

» Hoe kan ik mijn Tarot kaartjes plaatsen?
ma 17 jun 2013 - 12:13 van Adormine

» Heden weer heropend...
za 5 jan 2013 - 17:19 van Adormine

» Aimée's Symboolkaarten
di 31 jul 2012 - 15:43 van snoopy_girl87

» Tips & Truuks & Modificaties
ma 19 maa 2012 - 15:57 van Adormine

» Hoe kan ik berichten beantwoorden?
ma 19 maa 2012 - 15:45 van Adormine

» Waarom kan ik geen PM versturen?
ma 19 maa 2012 - 15:30 van Adormine

» Hoe werkt de Chatbox?
zo 18 maa 2012 - 22:38 van Adormine

augustus 2017
madiwodovrzazo
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Kalender Kalender

Aimée's Symboolkaarten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

240712

Bericht 

Aimée's Symboolkaarten

Ik heb ondertussen al een aardige verzameling Waarzeg- en Orakelkaarten verkregen en deze week kwamen daarbij 'Aimée's Symboolkaarten' (op mijn doosje staat Aimée's Orakelkaarten). Dit zijn 72 genummerde kaarten van Aimée Zwitser met een kinderlijk eenvoudige afbeelding plus een trefwoord erop. Het boekje had ik verleden jaar al gevonden en het was alleen nog wachten op de kaarten. In eerste instantie zag ik er niet zo heel veel in, misschien omdat het boekje nogal sleets was en de afbeeldingen in zwart/wit maar ze zijn uitgegeven door AGM Müller dus van goede kwaliteit en de kaarten deden aangenaam fris aan en vielen ze me 100% mee!

Vanaf het begin had ik al treffende overeenkomsten met de kaarten en de huidige situatie en ook als ik de dagkaarten vergeleek met mijn tarotkaarten zag ik daar veel gelijkenissen. Na drie weken 'ervaring' is dat nog steeds hetzelfde.
Er zit een boekje bij de kaarten waar een goede verklaring van elke kaart in staat maar deze is niet bindend. Iedereen mag erin zien wat hij/zij zelf ervaart want het is niet gebonden aan welk systeem dan ook.

Wat ook 'Toevallig' is, is dat ik op dit forum 150 Smileys mag zetten en dat is precies genoeg voor de Tarot- + Aimée kaarten. Omdat er nog niet heel veel info over is of een ander forum dacht ik ze hier te gaan combineren met de Tarot.

Voorbeeld van een gecombineerde legging (19-09-2012):

= / mc=
De Gehangene + De Dwaas + Munten Page = Zwaard Zes / mc= Staven Page
Blokkades + Optimisme + Geduld = Richting / mc= Talenten
= / mc=
70) Tijdelijkheid + 25) Toekomst + 22) Afscheid = 45) Waarschuwing / mc= 19) Duidelijkheid

(...) Ik hoop dat de stagnatie tijdelijk is en de blokkades worden opgeheven zodat ik weer uitdagingen zie in het leven. Welke richting zal ik opgaan? Let op want eens een richting gekozen kan men zelden terug. De laatste tijd twijfel ik weer erg aan mijn talenten maar wie weet zie ik straks toch voor me wat ik nu wel of niet kan en waar ik me in moet bekwamen. Het lijkt wel of ik de reis alleen voort moet zetten en geen gebruik meer moet maken van de talenten van een ander (afscheid nemen) maar ze zelf met geduld moet ontwikkelen.

Laatst aangepast door Adormine op wo 19 sep 2012 - 10:40; in totaal 2 keer bewerkt

Admin

Steenbok Aantal berichten : 2929
Registratiedatum : 02-05-11
Leeftijd : 62

http://tarotkaartenleggen.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Deel dit bericht op: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Aimée's Symboolkaarten :: Commentaren

Bericht op di 31 jul 2012 - 13:03 van snoopy_girl87

Dit vind ik een zeer leuk idee :)

Terug naar boven Go down

Bericht op di 31 jul 2012 - 15:26 van Adormine

Ik dacht; 'even wachten op wat bijval voor ik aan de slag ga...'.
De kaartjes zijn inmiddels wel gescand maar moeten nog naar de juiste grootte worden omgezet.

Terug naar boven Go down

Bericht op di 31 jul 2012 - 15:27 van snoopy_girl87

Het is wel een leuke aanvulling natuurlijk he, op de Tarot.

Terug naar boven Go down

Bericht op di 31 jul 2012 - 15:42 van Adormine

Het is een leuke aanvulling, juist omdat de kaarten geen pretenties hebben.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Terug naar boven Go down

Bericht op di 31 jul 2012 - 15:43 van snoopy_girl87

Heb ze vandaag bij mijn dagkaarten gebruikt, anders moet je daar maar eens kijken wat ik ervan gemaakt heb.

Maar zoals ik al zei, het is een leuke aanvulling net omwille van het feit dat er niet echt vaste betekenissen zijn.

Terug naar boven Go down

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: